Velkommen til vores flugtskydebane!

Vi har i Nibe og Omegns Jagtforening skudt flugtskydning siden 1974.

Flugtskydning er en meget stor aktivitet i jagtforeningens regi. Rigtig mange af vores medlemmer benytter vores gode faciliteter; jagtskydebanen og trapbanen tæt på vores skønne foreningshus.

Flugtskydebanen ligger på Aalborgvej 47, 9240 Nibe, hvor vores baneanlæg ligger i naturskønne omgivelser ned til fjorden.

Vores banefaciliteter henvender sig både til de skytter som blot ønsker en hyggelig aften på skydebanen og til dem der dyrker konkurrenceflugtskydning.

Baneanlægget består af en jagtbane og en nordisk trap bane. Vi har banen åben for træning hver tirsdag aften fra kl. 18-21 fra marts til og med august.

Alle er velkomne på skydebanen og der er altid certificerede instruktører til rådighed for sikkerhedsmæssig korrekt og kvalificeret instruktion.

Henrik Holm
Formand for flugtskydning