Fødselarer

PER SØRENSEN 60 år

14 maj to dage før bukkejagten Per Sørensen (Potten) kan fejre sin 60 års fødselsdag mange havde fundet vej til adr.  mindre flag kan da ikke markere Per’s dag som gennem årene har været en aktiv profil i jagtforeningen jæger med et glad smil modtager gaven fra foreningen og beretter om de mange trofæer der pryder hjemmet jagtforeningens bestyrelse og medlemmerne ønsker Per tillykke med sit nye årti Per sender en varm tak for gaven med jægerhilsen Leo 📯🦌

NIELS ERIK SØRENSEN 70 år

BJARNE SKINNERUP 70 år

ARNE JENSEN 60 år

ANKER NIELSEN 75 år

GRIMUR LUND 60 år

IVAN SØRENSEN 60 år

28. aug. 2021
Genladning Nibe Jagtforening afholder et genladningskursus. Når du laver dine egne patroner har du mulighed for et ...