Søndag den 6. oktober fyldte Leo 75 år. Leo er jo altid på pletten med en kurv fra Jagtforeningen, når vores medlemmer har fødselsdage (-; Det ville da være lidt kedeligt, hvis han skulle købe en kurv til sig selv. Derfor var bestyrelsen forbi med en kurv til Leo som tak for det store arrangement han ligger i foreningen og jagtens gode rygte og selvfølgelig også for at ønske tillykke.

IMG 3126

Det var et par glade ansigter som bød velkommen i døren.

IMG 3378

Der blev budt på jagtbitter, øl og snart gik snakken lystigt om gamle dage. Leo er en fantastisk historiefortæller. I gæstebogen på bordet, er Leo ved at samle gamle journaler fra jagtkonsortiet Hovheden/linelyst. 25/30 år gamle billeder af medlemmer af foreingen kunne her ses (-; med tilhørende historier.. helt fantastisk. Knivene og øksen har Leo selv smedet og nederst et skind fra en hønsefod.

IMG 3125

Tak til Leo for en dejlig eftermiddag i lørdags. Vi håber, at din fødselsdag gik godt i søndags. Maden som du berettede om lød i hvert fald rigtig god. Alt hjemmelavet (-;

Endnu en gang tillykke med de 75 år, samt dit store arbejde i vores forening.

Ps. I kan se Leo give et lille nummer på jagthornet ved at gå på facebook. "En hydest til jagtherren"