Andejagten i Halkærsøen og Staun enge 2020/21

IMG 3878

På stykkerne er der opsat skjul. Brug altid jollen på stykket til højre på billedet, da der er gamle grøfter, som det ikke er sjovt at falde i. Det er ikke længere tilladt at parkerer på det anviste stykke lige efter broen. Hold i siden af vejen eller på parkeringen ved shelters-pladsen på modsatte side af vejen. (Vores båd er desværre stjålet)

Halkær sø

Vi har kun ande, gåsejagten og bekkasinjagten og dermed ikke jagten på andre vildtarter. I år (sæsonen 2020/21) Er det ikke længere tilladt at parkere ved parkeringen lige efter broen.

Staun enge

På kortet herunder kan du se hvordan man kommer til stykket fra landevejen:

Eng ved Staun

Der arbejdes stadig på en eng eller to mere! Så husk at købe et jagtkort (-; jo flere som vil være med, jo mere jagt lejer vi..

Prisen for jagtkort vil blive 900 kr. og det er tilladt at tage en gæst med.

Så fik vi et nyt stykke andejagt med. Der er nu 2 enge med i andejagten samt de 2 stykker i Halkærsøen. (-; Se kortet herunder:

ny eng 1

Det er ikke meningen, at foreningen skal tjene på formidlingen af jagten. Så jo flere som indløser jagtkort, jo mere jagt vil vi kunne leje fremover. Bliver det en succes, vil vi forsøge at leje mere andejagt allerede i denne sæson.

ny eng 2

Du kan betale til Mads kontant, eller bruge kontonr. 9367 2475742616 Hvis du bruger kontonr., så skriv: Andejagt og dit navn.

Kontaktperson: Mads Ditlev 20709505

IMG 0302

What do you want to do ?
New mail